hírlevél törzsvendégprogram

Ártábla minta

Minden új csomaggal olyan célcsoportot tudunk megszólítani, amely a meglévő termékekre és árakra nem fogékony. A termékeket B2C piacok esetén elsősorban a marketing kommunikációs eszközökkel juttatjuk el a fogyasztóhoz.
A csomagolás alapfeltétele: Termékeket (szoba+bármi más) együtt, egymástól elválaszthatatlanul adjuk oda a vendégnek kedvezőbb áron, mintha a csomag elemeit külön-külön vásárolná meg.

Az egyes fősorok alatti kérdések (szürkével szedett szöveg) segítenek a szempontok megválaszolásában. A segédkérdésekre írásban külön nem kell válaszolni.

 
Szálloda neve (CTRL-lal több is kiválasztható)*
E-mail cím*
Dátum*
TERMÉK / CSOMAG
Új termék / csomag neve*

A csomagnév lefedi a tartalmat?
A név a célcsoport számára vonzó, felkelti az érdeklődést?
Megkülönbözteti a terméket más termékeinktől, ill. a konkurencia termékeitől?
SEO szempontból érdemes a csomag alapjául szolgáló eseményt vagy szolgáltatást (pl. karácsonyi ajánlat, fesztiválszállás, wellness pihenés, nyári akció, stb.), valamint a desztináció (pl. Hévíz, Erdély, Balaton, stb.) nevét is beépíteni a csomag névbe

Miért hozták létre ezt az új terméket / csomagot? Ki a célcsoport*

Milyen új célcsoportot célzol meg (kor, nem, földrajzi jellemző, jövedelem, érdeklődés, stb.)?
Miben újszerű / figyelemfelkeltő / foglalásra ösztönző a csomag?

Milyen piacra, piacokra szól?*
Belföldi vagy nemzetközi?
Miben különbözik az eddig meglévő, érvényben lévő termékektől (ár, tartalom, kondíciók stb.)?*

A kialakított termék elnevezésben, árban, tartalomban vagy kondícióban (érvényességi idő, restrikciók) tér el a meglévő termékektől? És milyen mértékben? Az eltérés mértéke indokolja egy új termék kialakítását?

KOMMUNIKÁCIÓ
Kommunikációs időszak

A kommunikációs időszak eltér-e a termék érvényességi időszakától?
A termék kommunikációs időszakában milyen más szállodai promóció fut?
Kommunikációs időszak kezdete*
Kommunikációs időszak vége*
Szállodai kommunikációs budget 
Egy forint marketing költség hány forint bevételt hoz? 
saját kommunikációs költség/direkt bevétel (RREV, TREV)
Saját kommunikációs költség = minden direkt hirdetési költség, azaz OTA hirdetés nem.
Direkt bevétel = közvetlenül Danubius weben keletkező bevétel (lekérés és BE foglalás is) + telefonos, e-mail-es foglalások.
Szállodai kommunikációs és sales csatornák, eszközök felsorolása 

Kérjük, vegyétek figyelembe, hogy önmagában a saját weboldalra történő feltöltés még nem garantálja a kitűzött célok teljesítését.

  • Adwords / bannerhirdetést tervezel rá? Mely piacokra?
  • Szállodai hírlevélben megjelenik? Mikor, hányszor, hány főre külditek ki?
  • Vásárra tervezitek kivinni? Flyerre vagy katalógusba kerül?
  • Egyéb printhirdetést terveztek? Ha igen, hol, és mennyibe kerül?

A terméket teaserben a szálloda weboldalára fel akarod tölteni?  
Csatornák és eszközök mérése*
A bevétel mérésére külön árkód létrehozása szükséges.
Az online marketing eszközökre mérős linket kell kialakítani.
CSOMAGLEÍRÁS / CSOMAGFELTÖLTÉS WEBRE
Csomag címe webre*
:
:
:
:
:
:
:
Csomag rövid, kedvcsináló leírása webre (kb. 3 soros, 160 karakter, max 212)*
:
:
:
:
:
:
:

Frappáns, rövid felszólítással kezdődjön, majd címszavakban tartalmazza a fontosabb csomagelemeket: hány éjszakás a szállás, milyen ellátást kínál, és mit is tartalmaz a csomag, mi az előnye, ami vonzóvá teszi és foglalásra ösztönöz.

Termék / csomag részletes leírása*
:
:
:
:
:
:
:
Úgy fogalmazd meg a tartalmat, hogy az megfeleljen a tartalmi sztenderdeknek (a tartalmi sztenderdeket itt találod).
Csomagkategória(HU)* (CTRL-lal több is kiválasztható) 
A célcsoportot megszólító kategóriá(ka)t választottad ki?
A kiválasztott kategória megfelel a termék típusának? (pl. az akciók kategóriába csak valóban akciós – kedvezményt, ingyen éjszakát, stb. tartalmazó - ajánlat kerülhet)
Ellátás*

CSOMAGSORREND

A szállodai találati oldalakon minden új termék létrehozatalakor vizsgáld felül a csomagok sorrendjét, valamint a csomaghoz foglalható add on-okat. Amennyiben módosítani szükséges, kérjük jelezd az eszter.mahr@danubiushotels.com email címen.

Indikációk hozzárendelése a csomaghoz
Indikációk hozzárendelése a csomaghoz 
Kezelések a csomagban
Kezelések a csomagban 
Termálvíz
 
Ásványvíz és természetes gázok
  
Labor vizsgálatok
 
Diagnosztika
  
Kneipp kezelések
  
Hidroterápia
 
Mechanoterápia
 
5.0 Elektroterápia
 
Pakolások
 
Inhaláció
 
Kiegészítő kezelések
 
Fotóterápia
  
További gyógykezelések
 
Krioterápia
  
Wellness masszázsok
  
Wellness fürdők
  
További relaxációs kezelések
  
Clarins kezelések
  
Babor kezelések
 
Comfort Zone kezelések
Kaviczky kezelések
  
Icoone kezelések
  
Mary Chor kezelések
  
Aslavital kezelések
  
Bodylizer kezelés
  
Kéz- és lábápolás
  
Fodrászati szolgáltatások
  
28,00 Mezoterápia
  
Egyéb szépségápolás
29,00 Anti - Age fényterápia
Ár (per fő per X éj) 

Statikus vagy flexibilis árról van szó?
Flexibilis árnál a –tól ár megnevezést minden szobatípussal együtt tüntesd fel az ár mellett!
Amennyiben nincs az árkódon maximum lenght of stay restrikció, akkor a hosszabbítási ára egyenlő a termék package elementek nélküli – árkód által meghatározott – „per éj” szobaárral.

A csomagbontást tartalmazó Excel fájl*
Kedvezmények
Kedvezmények 
Kedvezmények leírása (pontos leírás, ár, cancellation, deposit stb.) 

Gyerekkedvezmény érvényes? Ha igen, mennyi a gyerekár?
Előfoglalási kedvezménnyel lehet-e terméket foglalni?
Danubius Europoints gyűjtési vagy beváltási akciót akarsz-e érvényesíteni? Ha igen, melyiket és milyen pontértékkel?

Válaszaid úgy fogalmazd meg, hogy ezek az információk a webre kerülnek!
    
A központi kártya és kupon kedvezmények, valamint promó kódos kedvezmények minden termékre érvényesek, ezeket külön jelölni nem szükséges, ezek automatikusan felcímkéződnek.

A terméket OTA-kra feltöltitek? Ha igen, mely OTA-kra? 
Érvényesség eleje 
Érvényesség vége 
Foglalhatóság kezdete 
Foglalhatóság vége 
Restrikció 
Vannak kizárt időszakok?
Egyedi fizetési, lemondási kondíciók leírása 
A meglévő fizetési és lemondási kondíciók közül melyik tartozik ehhez a termékhez?
A leírást úgy fogalmazd meg, hogy ezek az információk a webre kerülnek!
Elérhető kapcsolt szolgáltatás (felár)   Kapcsolt szolgáltatásként a foglalási motor add-on elemei írhatóak be.
Tavaly azonos vagy hasonló termék milyen eredményeket hozott RN / RREV / TREV 

Amennyiben előző évről meglévő terméket akartok meghosszabbítani, kérjük a tavalyi adatokat megadni.

Új termék tervezett RN / RREV / TREV 
A kitűzött célokat a termék érvényessége és kondíciói hogyan befolyásolják?
Árkód/Market code 
Market category 
Reservation type (GCC, 4PM, DPR, DPN) 
Deposit rule (50PCT, 100PCT) and due date (at reservation, x days prior to arrival) 
Cancellation rule (NCXL, 48HOURS) 
Szobatípusok (Opera kóddal!) 
Ha valamelyik szobatípusra nem érvényes a termék, akkor indoklás 
Személyes adatait a törvényi előírásoknak megfelelően, bizalmasan kezeljük. Bővebb információért tekintse meg Adatkezelési Tájékoztatónkat
Danubius Hotels Group
Facebook Google+ Youtube Twitter Flickr Instagram Magazin
Legutóbb
megtekintve
 
X