hírlevél törzsvendégprogram

Promóciós és szerződéses kódok
Érkezés
Távozás
Éjszakák


Az 1. szoba
Felnőttek:
Gyermekek:
Szobák száma: 


DANUBIUS BEST PRICE GUARANTEE

Foglaljon nálunk garantáltan a legjobb árakon!

Amennyiben szállását közvetlenül a Danubius Hotels Group-nál foglalja, biztos lehet abban, hogy minden esetben a lehető legalacsonyabb egyéni szobaárat kapja. Ha a foglalásától számított 24 órán belül mégis találna máshol egy alacsonyabb publikus árat, abban az esetben visszaigazoljuk Önnek ezt az alacsonyabb árat, ráadásként pedig 30 euró kedvezményt is adunk, amelyet egyéb szolgáltatásokra (pl.: éttermi fogyasztás, minibár, wellness kezelés) használhat fel szállodánkban a tartózkodása alatt. További részletekért tekintse meg az Általános Üzleti Feltételeinket

Az árgarancia érvényesítéséhez töltse ki online űrlapunkat, legkésőbb 48 órával a szállodába történő sztenderd bejelentkezési idő előtt.


általános üzleti feltételek árgarancia érvényesítő űrlap
Gyakori kérdések
 


1. Hogyan igényelhetek Danubius Bonus kártyát?

Danubius Bonus tagságot azon partnereink részére tudunk biztosítani, melyek a részvételi feltételekben feltüntetett feltételek megfelelnek.
Jelentkezési lapot a Danubius Hotels Group központi vagy szállodai corporate és MICE részlegén dolgozó kollegáinktól igényelhet:
Tel: +36 1 8894112
Fax: +36 1 8894149
E-mail: sales@danubiushotels.com

Danubius Bonus kártyaszámát a regisztrációt követően a jelentkezési lapon megadott e-mail címre megküldjük, ezt követően a Bonus pontok gyűjtését azonnal megkezdheti. Bonus kártyáját a regisztrációt követő 4 héten belül a jelentkezési lapon megadott címre postázzuk.


2. Melyik típusú kártyát igényeljek?

A Danubius Bonus program keretén belül kétféle kártya közül lehet választani:

A. Névre szóló kártya

Saját nevére szóló kártyára gyűlnek a pontok és a felhasználásról a kártya tulajdonosa dönt.

B. Cégnévre szóló kártya
Cégen belül közösen egy kártyára gyűjtheti a pontokat. A pontok az adott cégen belül bárki felhasználhatja. A pontbeváltási igény a cég kapcsolattartója juttathatja el a szállodába vagy az Ügyfélszolgálatra. A cégnévre szóló kártyáknál társkártya is igényelhető (max. 9 db), melyek lehetővé teszik, hogy egy időben több helyen használhassák fel a pontokat. 

Mindkét kártya típusnál a jelentkező aláírásával igazolja, hogy a Danubius Bonus a tagság létesítése munkáltatója belső rendelkezéseit nem sérti, annak igénye szerint a tagság létesítéséről tájékoztatja.


3. Meddig érvényes a Danubius Bonus kártya? - Meddig használhatom fel a pontjaimat?

 A kártya mindaddig érvényes, amíg partnerünk aktív tag. Aktív tagnak nevezzük azokat, akiknek 2 éven belül legalább 1x pontfelírása volt.
Amennyiben a tag inaktív tagsága és a kártyáján lévő pontok automatikusan törlésre kerülnek.


4. Mit tegyek, ha nincs többé szükségem a kártyára?

A Danubius Ügyfélszolgálaton kell a törlési kérelmet írásban jelezni. Amennyiben még maradt pont a számlán, akkor kérjük, rendelkezzen felhasználásukról, különben törlésre kerülnek.


5. Mit tegyek, ha a kártya megsérült (eltörött, elmágneseződött stb.), ellopták, elveszett?

Kérjük, jelezze Ügyfélszolgálatunkon és postán kiküldünk Önnek egy új Danubius Bonus kártyát.
Kártyacsere esetén a régi kártya automatikusan letiltódik. A korábban használt Pin kód és a kártyához tartozó számlaegyenleg marad.


6. Gyűjthetek-e utólag BonusPontokat, amennyiben a megrendelésen nem került feltüntetésre a Danubius Bonus kártyaszám?

 Az utólagos pontjóváírásra a szolgáltatás teljesítésének dátumától számított 1 hónapon belül van lehetőség. Az utólagos pontfelíráshoz az igényt írásban kell jelezni a szállodai kapcsolattartónál vagy az Ügyfélszolgálaton.


7. Mennyi időn belül írják jóvá a pontokat?

 A pontok jóváírására a szolgáltatás mindkét fél általi teljesítését követően kerül csak sor.


8. Mire használhatók fel az összegyűjtött BonusPontok?

A Pontbeváltási Katalógusban feltüntetett Danubius szolgáltatásokra, melyeket a weboldalon is megtalálhatóak.
A pontbeváltáshoz a Danubius Bonus kártyára és a hozzátartó PIN kódra lesz szükség.


9. Meddig érvényesek az összegyűjtött EuroPontok?

 Mind addig, amíg aktív tagja a Danubius Bonus programnak.
Aktív tagnak tekintjük azokat a vendéget, akinek a Danubius Bonus kártyáján két év alatt legalább 1 pontgyűjtés történt.
Az inaktív tagok, értesítést kapnak a programból való törlésről. A programból való törléskor az gyűjtött pontok törlésre kerülnek.


10. A pontbeváltást jelezni kell a Danubius Bonus Ügyfélszolgálaton?

Csak abban az esetben amennyiben a pontokat a Danubius külföldi szállodáiban, európai repülőjegyre vagy ajándékokra szeretnék felhasználni. Egyéb pontbeváltási igényeiket közvetlenül szállodáink fogadják.
A megrendelőn a Danubius Bonus kártyaszámot, az igényelt szolgáltatást, az igénybevétel időpontját és az igénybevevő nevét kell feltüntetni.


11. Nincs elég pont a Danubius Bonus Pontbeváltási Katalógusból kiválasztott szolgáltatás igénybevételéhez. Ki lehet-e fizetni a különbözetet pénzben?

Nem, csak azt a szolgáltatást lehet igénybe venni, melyhez elegendő pont gyűlt össze a Danubius Bonus kártyán.


12. Mikor kell a PIN kódot használni?

A PIN kódra csak pontbeváltáskor van szükség.
A Danubius Bonus pontbeváltással megrendelt szolgáltatás igénybevételekor a szállodában a Danubius Bonus kártyát és a kártyához tartozó PIN kódot fogják kérni.


13. Pontbeváltás PIN kód nélkül. Lehetséges?

Sajnos nem, amennyiben nincs meg Önnek a PIN kódja jelezze az Ügyfélszolgálaton.


14. Hogyan lehet az aktuális pontegyenlegről tájékozódni?

1. Weboldalalunkon a Danubius Bonus kártyaszámmal és az ahhoz tartozó Internetes jelszóval
2.  E-mailen (bonus@danubiusgroup.com)
3. Félévente minden Danubius Bonus tag e-mailen vagy postán automatikusan megkapja aktuális pontegyenlegéről az értesítést.
 Az egyenleg mindig a lekérdezést megelőző 24:00 órás állást mutatja.


15. A féléves számlaegyenleg értesítőn nem szerepelnek szobafoglalásaim/ rendezvényeim utáni jóváírások, miért nem kaptam meg a pontokat?

A Bonus jóváírása nem automatikus, ezért kérjük megrendelésein tüntesse fel Danubius Bonus kártyaszámát, hogy kollegáink pontjait a szállodába jóváírhassák.
A számlaegyenlegen mindig az adott félévben jóváírt és felhasznált pontok részletezése található, lehet, hogy az Ön foglalása/rendezvénye utáni jóváírás már a következő félévre esik, így az a következő számlaegyenleg értesítőn fog megjelenni.
Danubius Bonus kártyához tartozó aktuális egyenlegét weboldalunkon online tudja lekérdezni. 


16. Mit tegyek, ha nem kapok számlaegyenleg értesítőt?

Kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.

 

Danubius Hotels Group
Facebook Google+ Youtube Twitter Flickr Instagram Magazin
Legutóbb
megtekintve
 
X