hírlevél törzsvendégprogram
Gyakori kérdések
 

1. Hogyan igényelhetek Danubius törzsvendég kártyát?

Törzsvendég kártyát a jelentkezési lap kitöltésével lehet igényelni.

Jelentkezési lapot a Danubius Hotels Group programban résztvevő szállodáiban, a Danubius EuroPoints Ügyfélszolgálaton igényelhet.

A tagság akkor jön létre, amikor a jelentkezési lap alapján a Danubius EuroPoints Ügyfélszolgálat a tagot regisztrálta és a kártyát részére megküldte.

A Danubius EuroPoints kártyát 4 héten belül postán kapja meg.

2. Interneten jelentkeztem a törzsvendégprogramba, mikortól gyűjthetem a pontokat? 

Az interneten jelentkezőknek az Ügyfélszolgálata a jelentkezési lapon megadott e-mail címre egy ideiglenes kártyaszámot igazol vissza. (munkanapokon az e-mail megérkezésétől számított 24 órán belül)

A jelentkezés napjától az ideiglenes kártyaszámmal gyűjthet EuroPontokat a vendég a végleges kártya kézhezvételéig.

3. Miért nem kaptam az Internetes jelentkezésemre visszajelzést? 

- Nem jó a jelentkezési lapon megadott e-mail cím

- Nem érkezett be az ügyfélszolgálatra a jelentkezési lap

Küldjön a dep@danubiushotels.com e-mail címre egy e-mailt részletes adataival.

4. Hogyan kaphatom meg a Danubius EuroPoints kártyával járó előnyöket? 

A szálloda csak akkor tudja az előnyöket biztosítani, ha a megrendelőn, de legkésőbb érkezéskor a szállodába megadja Danubius EuroPoints kártyájának a számát.

5. Átruházható-e a Danubius EuroPoints kártya? 

A kártya nem, de a kártyán lévő pontok ajándékozhatóak. Minden esetben írásban kell a kérést a Danubius EuroPoints Ügyfélszolgálatra elküldeni saját, illetve a megajándékozott nevének és mindkét törzsvendég kártyaszámának feltüntetésével.

Amennyiben a megajándékozottnak nincs még törzsvendég kártyája igényeljen most.

6. Lehet-e két név egy kártyán? 

Nem, a kártyán nem szerepelhet két név, de családon belül mindketten használhatják.

Egy családon belül érdemes egy kártyára gyűjteni, így hamarabb összegyűlnek a pontok.

7. Meddig érvényes a Danubius EuroPoints kártya? - Meddig használhatom fel a pontjaimat? 

A kártya mindaddig érvényes, amíg a törzsvendég aktív tag. Aktív tagnak nevezzük azokat, akiknek 3 éven belül legalább egy alkalommal pontfelírása vagy pontfelhasználása volt.

8. Mit tegyek, ha nincs többé szükségem a kártyára? 

A Danubius EuroPoints Ügyfélszolgálaton írásban kell a törlési kérelmet jelezni. Amennyiben még vannak EuroPontok a számlán, akkor rendelkezni kell a felhasználásukról, különben azok törlésre kerülnek.

A tagság bármikor visszaállítható. Kérjük jelezze Ügyfélszolgálatunkon igényét.

9. Mit tegyek, ha a Danubius EuroPoints kártyám megsérült, ellopták, elveszett? 

Jelezzen a Danubius EuroPoints Ügyfélszolgálatán, és postán kiküldünk Önnek egy új Danubius EuroPoints kártyát.

A régi kártya automatikusan letiltódik. A PIN kód, a WEB jelszó és a kártyához tartozó számla változatlan marad.

10. Gyűjthetek-e utólag EuroPontokat, amennyiben távozáskor nem tudom a Danubius EuroPoints kártyámat átadni a recepción? 

Az utólagos pontjóváírásra a távozástól számított 1 hónapon belül van lehetőség. Az utólagos pontfelíráshoz az igényt írásban jelezze a lakhelye szerint illetékes Danubius EuroPoints koordinátornál.

11. Mit csináljak, ha nincs nálam a Danubius EuroPoints kártyám a pontjóváíráskor? 

Jelezze kollégáinknak számlája kiegyenlítésekor, hogy Ön tagja a törzsvendég programnak, de kártyája otthon maradt. Ebben az esetben a szálloda küldi be számláját az Danubius EuroPoints Ügyfélszolgálatára. 

Amennyiben a szállodában elfelejtette jelezni pontfelírási igényét kérjük az elutazástól számított egy hónapon belül küldje el számláját levélben, faxon, vagy e-mailen Danubius EuroPoints kártyaszámának feltüntetésével a Danubius EuroPoints Ügyfélszolgálatra.

12. Összegyűlt a magasabb szintű Danubius EuroPoints kártyához a pont, mikor kapom meg a magasabb szintű kártyát? 

Szintváltás magasabb szintű kártyákra minden év végén automatikusan történik, így év elején kerülnek postára a magasabb szintű kártyák.

2 éven belül 5 000 (ezüst kártya) illetve 10 000 (arany kártya) pontot kell gyűjteni. Évközbeni szintváltásra nincs lehetőség.

13. Mennyi időn belül kerülnek az EuroPontok jóváírásra? 

A pontok 24 órán belül kerülnek fel a kártyához tartozó egyenlegre.

14. Jár-e ezüst vagy arany kártya abban az esetben, ha időközben pontfelhasználás történik? 

Természetesen. A szintváltásnál a pontjóváírások adódnak össze függetlenül az időközbeni felhasználástól.

15. Mire használhatók fel az összegyűjtött EuroPontok? 

A Danubius EuroPoints Pontbeváltási Katalógusban feltüntetett Danubius szolgáltatásokra.

A pontbeváltáshoz a Danubius EuroPoints kártyára és a hozzátartó PIN kódra lesz szükség.

16. Meddig érvényesek az összegyűjtött EuroPontok? 

Korlátlan ideig, amennyiben aktív tagja a Danubius EuroPoints programnak.

Aktív tagnak tekintjük azokat a vendéget, akinek a Danubius EuroPoints kártyáján három év alatt legalább egy tranzakció történt, azaz pontgyűjtés vagy felhasználás.

A nem aktív tagok, értesítést kapnak a programból való törlésről.

A tagság visszaállításához vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal.

17. A pontbeváltást jelezni kell a Danubius EuroPoints Ügyfélszolgálaton?  

Nem, elég a szállodában a megrendeléskor jelezni a pontbeváltás igényét. Pontbeváltáskor a Danubius EuroPoints kártyaszámot, az igényelt szolgáltatást, az igénybevétel időpontját és az igénybevevő nevét kell feltüntetni.

18. Nincs elég pont a Danubius EuroPoints Pontbeváltási Katalógusból kiválasztott szolgáltatás igénybevételéhez. Ki lehet-e fizetni a különbözetet? 

Nem, csak azt a szolgáltatást lehet igénybe venni EuroPontokért, melyhez elegendő pont gyűlt össze a Danubius EuroPoints kártyán.

19. Mikor kell a PIN kódot használni? 

A PIN kódra csak pontbeváltáskor van szükség.

A Danubius EuroPoints pontbeváltással megrendelt szolgáltatás igénybevételekor a szállodában a Danubius EuroPoints kártyát és a kártyához tartozó PIN kódot fogják kérni.

20. Pontbeváltás PIN kód nélkül. Lehetséges? 

Sajnos nem. Amennyiben nem tudja PIN kódját, jelezze az Ügyfélszolgálaton és postán kiküldjük Önnek azt.

Amennyiben a szállodában veszi észre, kérem jelezze a Front Office Managernek.

21. Hogyan lehet az aktuális pontegyenlegről tájékozódni? 

Weboldalunkon a Danubius EuroPoints kártyaszámmal és az ahhoz tartozó Internetes jelszóval. Az egyenleg mindig a lekérdezést megelőző 24:00 órás állást mutatja. 

- e-mailen : dep@danubiushotels.com

- faxon :  +36 1 889 2843

- levélben: Danubius EuroPoints Ügyfélszolgálati iroda H-1372 Budapest 5. PF 485.

Félévente minden Danubius EuroPoints tag e-mailen vagy postán automatikusan megkapja aktuális pontegyenlegéről az értesítést.

22. A féléves számlaegyenleg értesítőn nem szerepelnek Danubius Hotels Group szállodai tartózkodás utáni jóváírások, miért nem kaptam meg a pontokat? 

A számlaegyenlegen mindig az adott félévben jóváírt és felhasznált pontok részletezése található, lehet, hogy az Ön utolsó tartozókodása már a következő félévre esik, így az a következő számlaegyenleg értesítőn fog megjelenni.

A EuroPontokat csak a programban résztvevő Danubius Hotels Group szállodákban lehet gyűjteni.

Az EuroPontok jóváírása nem automatikus, ezért a számla kiegyenlítésekor a Danubius EuroPoints kártyát át kell adni pontjóváírás céljából. Amennyiben elfelejtette a EuroPontokat jóváírattatni, küldje el számláját - Danubius EuroPoints kártyászámának feltüntetésével - lakhelye szerinti Danubius EuroPoints koordinátoroknak.

23. Mit tegyek, ha nem kapok egyenlegértesítést a pontjaimról? 

Vegye fel a kapcsolatot a lakhelye szerinti Danubius EuroPoints koordinátorral. 

Danubius Hotels Group
Facebook Google+ Youtube Twitter Flickr Instagram Magazin
Legutóbb
megtekintve
 
X