hírlevél törzsvendégprogram
EuroPontok gyűjtése és a pontjóváírás
 

III/1. A tag részére az általa igénybevett szolgáltatások ellenértékének megfelelően, minden kifizetett, Áfá-t tartalmazó 1 EUR* után 1 Danubius EuroPont kerül jóváírásra. Minden egyéb olyan szolgáltatás igénybevétele után is gyűjthető pont, amit a Danubius a pontgyűjtési rendszerbe bevon.
* Az aktuális árfolyamot megtekintheti a danubiuseuropoints.hu oldalon

III/2. A vendég turistacsoport tagjaként, konferencia, vagy egyéb rendezvény résztvevőjeként, illetve viszonteladóknál, utazási irodánál kiállított voucher alapján is gyűjthet Danubius EuroPontot a danubiuseuropoints.hu oldalon megjelenő speciális feltételek szerint.

III/3. A tag a vele egy szobában tartózkodó személyek, valamint maximum 1 további szoba vendégeinek fogyasztása alapján is gyűjthet pontot, amennyiben ő a szolgáltatás megrendelője
és ellenértékének fizetője.

III/4. A törzsvendéggel egy szobában tartózkodó személy csak abban az esetben kaphat pontot, ha a program regisztrált résztvevője, és fogyasztásait megosztott számla ellenében fizeti meg. A számlamegosztás 50%-50% arányban lehetséges.

III/5. A tag Danubius EuroPontokat nem gyűjthet külső szolgáltató által nyújtott szolgáltatás értéke alapján.

III/6. A pontgyűjtés nem automatikus, alapvető feltétele, hogy a törzsvendég számlája kiegyenlítésekor átadja a recepción kártyáját pontfelírás céljából, ahol POS terminál segítségével kerülnek fel kártyaszámlájára az EuroPontok. Ennek elmaradása esetén a pontgyűjtés a szállodában nem lehetséges. Az utólagos pontgyűjtési lehetőséget a Danubius EuroPoints Ügyfélszolgálatánál kell írásban kérni, a megrendelő és a számla, vagy voucher másolatának egyidejű elküldésével. Az utólagos pontjóváírás az elutazás napjától számított 1 hónapon belül lehetséges.








Danubius Hotels Group
Facebook Google+ Youtube Twitter Flickr Instagram Magazin
Legutóbb
megtekintve
 
X